Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności »

Rozumiem

Kontakt: 81 441 24 24
Infolinia czynna w dni robocze od 10:00 do 17:00

  • Najczęstsze pytania

    Tutaj znajdziecie Państwo odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania ze strony Kupujących:

    1. Czy produkty oferowane przez sklep są oryginalne ?

    Tak, wszystkie produkty oferowane przez sklep cosmetic24.pl są oryginalne, nowe, pełnowartościowe i pochodzą z legalnych kanałów dystrybucji w Polsce i zagranicą.

    2. Dlaczego produkty oferowane przez sklep sprzedawane są w cenach tak różnych od cen rynkowych?

    Polityka cenowa naszego sklepu internetowego polega na minimalizowaniu kosztów związanych z administracją, wynajmowaniem dużej powierzchni biurowej, nieefektywnych form reklamy co pozwala nam zaoferować Kupującym atrakcyjne ceny produktów przy zachowaniu maksymalnego zadowolenia z ich korzystania.

    3. Czy decydując się na zakup w sklepie muszę zakładać konto?

    Nie, nie ma takiej konieczności. Umożliwiamy dokonanie zakupu bez zakładania konta oraz poprzez inne formy zamawienia jak: formularz kontaktowy, e-mail, telefon.

    4. Jakie są zalety posiadania konta w sklepie cosmetic24.pl?

    Zakładając konto Kupujący ma możliwość skorzystania z programu lojalnościowego umożliwiającego specjalne rabaty dla stałych klientów, łatwość ponownych zakupów bez konieczności podawania danych osobowych, adresu do korespondencji, dostęp do nowych informacji o akcjach promocyjnych, zniżkach, wyprzedażach oraz informacje o etapie realizacji zamówienia i numerze przesyłki co pozwala śledzić bieg realizacji.

    5. W jaki sposób mogę zapłacić za zakupione produkty?

    Sklep umożliwia wiele metod płatności. Są to:

    - przelew na konto bankowe sklepu w Alior Banku S.A.;
    - płatność za pobraniem czyli dokonanie opłaty za przesyłkę w momencie jej odbioru od kuriera Inpost lub pracownika Poczty Polskiej S.A.;
    - system przelewy24.pl umożliwiający zapłatę za pomocą konta bankowego

    6. Jaki jest koszt dostarczenia przesyłki?

    Koszt uzależniony jest od wybranej metody jej otrzymania, wartości i wagi przesyłki:

    - przesyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost w usludze Paczkomaty po dokonaniu przelewu na konto to koszt 10,95 zł

    - przesyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost po dokonaniu przelewu na konto to koszt 12,95 zł

    - przesyłka priorytetowa za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. po dokonaniu przelewu na konto to koszt 13,95 zł

    przesyłka priorytetowa za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. w opcji odbioru przesyłki w wybranej placówkach Poczty Polskiej, stacjach Orlen, kioskach RUCH, sklepach spożywczych Żabka, Freshmarket po dokonaniu przelewu na konto to koszt 11,95 zł

    - przesyłka polecona ekonomiczna za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. po dokonaniu przelewu na konto to koszt 6,50 zł (przesyłka do wagi 0,5 kg)

    - przesyłka za pobraniem zarówno w przypadku skorzystania z usług firmy kurierskiej Inpost  jak i Poczty Polskiej S.A. (przesyłka priorytetowa) to koszt 16,95 zł.

    Przy zamówieniu na kwotę wyższą niż 300 zł i dokonaniu przelewu bankowego zapewniamy bezpłatną dostawę zamówienia na koszt sklepu cosmetic24.pl.

    Przy zamówieniu na kwotę wyższą niż 400 zł  wybierając opcję płatność przy odbiorze zapewniamy bezpłatną dostawę zamówienia na koszt sklepu cosmetic24.pl.

    7. Ile trwa realizacja zamówienia?

    Przesyłka w większości przypadków przygotowywana jest i przekazywana do wysłania w czasie 24 h od momentu wpłynięcia zamówienia. Realny szacowany czas dostarczenia przesyłki przez wybranego operatora pocztowego to 1-2 dni (z wyjątkiem przesyłki ekonomicznej Poczty Polskiej S.A. gdy czas realizacji dostawy to 5 dni roboczych), jednak z przyczyn niezależnych od sklepu możliwe są opóźnienia. Dodatkowo w okresach przedświątecznych, sezonie urlopowym czas realizacji przesyłki i jej dostawy może się wydłużyć.

    8. Jak zabezpieczane są zamawiane produkty?

    Produkty przygotowywane do wysłania pakowane są w tekturowe pudełka i owijane w folię bąbelkową lub w inny materiał w celu ich unieruchomienia gwarantujący bezpieczeństwo. Dodatkowo każda przesyłka zaklejana jest firmową taśmą z zawartą nazwą sklepu oraz informacją o konieczności sprawdzenia przesyłki w momencie jej odbioru umożliwiającą ewentualną reklamację. Ogranicza to znacznie możliwość ingerowania osób trzecich w zawartość przesyłki.


    9. Dlaczego zamawiając kosmetyki w cosmetic24.pl mam podawać numer telefonu?

    Podanie telefonu umożliwia naszym pracownikom szybki przepływ informacji pomiędzy nami i Kupującym w zakresie realizacji zamówienia. Dodatkowo numer telefonu podany na liście przewozowym powoduje łatwiejszy kontakt pracownika firmy kurierskiej Inpost lub Poczty Polskej w momencie dostarczania przesyłki.  

    10. Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupione produkty?

    Tak, nie ma z tym najmniejszego problemu, pod warunkiem wypełnienia pozycji Firma i NIP w systemie realizacji zamówienia, formularzu zamówienia, podania informacji pisemnej lub ustnej podczas rozmowy telefonicznej oraz podania pełnych danych Odbiorcy.

    Jeśli macie Państwo dodatkowo inne pytania prosimy o ich kierowanie do naszego zespołu. Najczęściej pojawiające się pytania a różniące się od powyższych zostaną opublikowane w tym dziale wraz z odpowiedzią.
    Żadne pytanie nie zostanie pozostawione bez odpowiedzi.

    Dziękujemy
    Zespół cosmetic24.pl

    •  

      DARMOWA DOSTAWA

      od 300 zł za zakupy za przedpłatą 

      od 400 zł za zakupy opłacane przy odbiorze

    •  

      POTRZEBUJESZ PORADY?

      tel: 81 441 24 24 email: bok@cosmetic24.pl

      Infolinia czynna: pon.-pt.:10:00 - 17:00

    •  

      ZWROT I WYMIANA PRODUKTÓW

      Dajemy Ci aż 30 dni na zmianę decyzji